tirsdag, september 26, 2006

Puha

Ja nu er vi flyttet. Der er stadig papkasser overalt. Men de vigtigeste ting er da pakket ud. Men jeg gør det altså ikke igen, i hvertfald ikke med 2 små børn. Stressen nåede jo uanede højder. Jeg er derfor desværre også begyndt at ryge igen. ØV! Men nu har jeg gjort det én gang så kan jeg vel også igen. Skal lige ind i rytme, så forsøger jeg igen. Det kan være det kommer helt af sig selv. Henning og jeg har aftalt vi ikke ryger indenfor. Så til vinter bliver det jo nok lidt koldt ude på terassen. Måske det kommer helt af sig selv....Øh...Hvem er det lige jeg prøver at narre? Ingenting kommer helt af sig selv, der skal altså knokles for at opnå resultater.
Lotte

2 kommentarer:

Malene :) sagde ...

Hej Lotte,

Dejligt for jer at i er kommet så langt - så handler det vel bare om at tage en dag af gangen nu og glemme alt om at have overblik, for det skal nok komme hen af vejen. Det tror jeg godt jeg tør love dig Lotte, for det lykkeds for mig, da vi i juni mdr. flyttede hjem fra Belgien med vores 3 børn - til en ny by og nyt område i DK...... held og lykke med jeres nye hjem!

lis faurholt sagde ...

Jeg har sagt nøjagtig det samme - hver gange jeg er flyttet, og hver gang jeg er holdt op med at ryge :)
Jeg har tal på mine flytninger: 11 stk. bopæl + 4 ødegårds, men ikke på mine rygestop. Man glemmer smerten *G*